Ο Ευδοκιμος , Κιμωνα τον φωναζουν, ειναι ενας καλος οικογενειαρχης. Μεγαλωμενος με αρχες και κατηχητικο απ το δημοτικο. Κι εκει εμεινε μεχρι τωρα που ειναι 50 χρονων και καλος δικηγορος.
Εχει μια χριστιανικη οικογενεια , δεν εχει παιδια αλλα ειναι αυτο που λεμε θρησκος. Κολημμενος στις εντολες του γεροντα. Οτι πει ο γεροντας, ο οποιος καθε λγο και λιγακι κανει βολτες στον κοσμο απ το Ορος.
Ο Κιμωνας ειναι θρησκος και πιστευει οτι το
εμβολιο ειναι το χαραγμα ..
Θρήσκος σημαίνει διαταραγμενη προσωπικότης η οποία ουδέποτε είχε προσωπική σχέση με τον Θεό. Απλα και μόνον κάνει τα καθήκοντα της απέναντί Του, αλλά καμιά σοβαρή σχέση δεν είχε και εχει αυτός με τον Θεό. Ατυχως αυτοι οι ανθρωποι ανηκουν στους εχθρούς της Εκκλησίας.
Ακριβως οι θρήσκοι ανθρώποι.
Αποτελουν το πιο δύσκολο είδος μεσα στην Εκκλησία. Αυτοί οι άνθρωποι δυσκολα θεραπευονται, γιατί νομίζουν ότι είναι κοντά στον Θεό.
Ενώ οι αμαρτωλοί, οι χαμένοι ξέρουν ότι είναι αμαρτωλοί. Γι αυτό ο Χριστός είπε ότι τελώνες και πόρνες θα πανε στην Βασιλεία του Θεού, ενώ είπε στους Φαρισαίους εσείς που είσαστε θρήσκοι δεν θα πάτε ποτέ στην Βασιλεία του Θεού, κι αυτο γιατί ο Λόγος του Θεού δεν άλλαξε την καρδιά τους.
Απλώς αρκούνταν στην τήρηση των θρησκευτικών τύπων, οπως και οι σημερινοι απλα θρησκευομενοι χριστιανοι, που συνωθουνται στις Εκκλησιες χωρις να λαμβανουν τα ενδεικνυομενα μετρα προστασιας απ τον κορωνοιο, και το σοβαροτερο χωρις να ειναι εμβολιασμενοι.
Ολοι αυτοι οι χριστιανοι μοιαζουν με τους αιρετικους, και ξερουμε πως Η αίρεση είναιπνευματική ασθένεια καί ο αιρετικός , πνευματικά ασθενής. Έτσι, αυτός που δεν ακούει τίς πρώτες νουθεσίες, είναι ανίατος Χάνει κανείς τόν καιρό του ασχολούμενος μαζί του.
Ερχεται η Εκκλησια και συνιστα στους πιστους το εμβολιο .
Πολλοι ιεραρχες αποστασιοποιουνται και αρνουνται να υπακουσουν .
Το χειροτερο ειναι οτι παρασυρουν και δεκαδες χριστιανων .
Αποτελεσμα χανονται αδικα ψυχες.
Απαιτειται αγώνας , για νά μή φθάσει κανείς σ αυτή τήν ανίατη πνευματική ασθένεια,τήν αίρεση, και προφύλαξη από τους κάθε είδους, χροιάς και απόψεως σύγχρονους αιρετικούς,με τους οποίους δεν χρειάζονται κουβέντες, επαφές, και επιμονες προσπάθειες, επαναφοράς στον ίσιο δρόμο.
Ισως μόνον προσευχή.
Ο Αποστολος Παύλος υπήρξε , σ αυτό το σημείο αφοριστικός.
Παραγγέλλει στόν μαθητή του Τίτο, Επίσκοπο στή Κρήτη,νά μήν ασχολείται με αιρετικό άνθρωπο , και μετά τη πρώτη καί τη δεύτερη νουθεσία, να τον εγκαταλείπει.
Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτού
(Τίτ. γ’, 10)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου