Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΕΓΩ..ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ..


Λεει, η Γεωργια Τ. και συμφωνω απολυτα ,
με τον τροπο που σκεπτεται…
Πριν γίνω γονιός..
 ποτέ  δεν φανταζόμουν να επισκεπτόμαστε
την Εκκλησία.. σαν οικογένεια.
Όμως από τότε που απέκτησα παιδιά
τα πηγαίνω.. υποχρεωτικά στην εκκλησία..
επειδή  υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα
που μπορεί να… τους διδάξει .
Δεν με πειράζει αν διαφωνείτε μαζί μου
 αλλά νομίζω πως μόνο η Εκκλησία
μπορεί να διδάξει την απόλυτη ευτυχία
και αφοσίωση στα παιδιά.
Πολλοί γονείς δεν θέλουν να αναγκάζουν
τα παιδιά να πάνε στην εκκλησία
επειδή δεν θέλουν να πιέσουν και
εμφυσήσουν τα δικά τους θέλω
στα παιδιά τους.
Μόλις ακούω αυτές τις απόψεις σκέφτομαι: 
Μα, αυτή δεν είναι η δουλειά του γονιού;
Προσπαθώ να «εμφυσήσω»  
κάποιες αξίες  στα παιδιά μου
 για τις οποίες πιστεύω
πως είναι πολύ σημαντικές να διδαχθούν. 
Η Εκκλησία μπορεί να μας διδάξει αυτές  τις αξίες.
Για παράδειγμα  διδάσκει τα παιδιά  
να πηγαίνουν στο σχολείο,
να βοηθάνε και να σέβονται τους γονείς τους
αλλά και να είναι ευγενικά απέναντι σε όλους.
Αν τα μπορούσαν να επιλέξουν το σωστό  
δεν θα χρειαζόταν τις διδαχές της εκκλησίας.
Όμως μην ξεχνάμε ότι είναι παιδιά
και ειδικά όταν είναι μικρά συνήθως επιλέγουν
αυτό που είναι πιο διασκεδαστικό και
όχι αυτό που μπορεί να είναι στο σωστό.
Καταλαβαίνω πως μπορεί να μην θέλετε
 να κάνετε πλύση εγκεφάλου
στα παιδιά σας αλλά το να έχουν μια σφαιρική άποψη
για όλα τα γεγονότα που συμβαίνουν γύρω μας
δεν είναι κακό.
Με το να πηγαίνω τα παιδιά μου στην Εκκλησία
δεν θεωρώ πως τα παιδιά μου θα ακολουθήσουν
υποχρεωτικά  τον δρόμο της εκκλησίας
στην μετέπειτα ζωή τους.
Απλά πιστεύω πως πρέπει να έχουν
την σωστή κοθοδήγηση  και αργότερα
να επιλέξουν αυτό που θέλουν.
Μέρος της δουλειάς μου σαν γονιός
είναι να τους διδάξω τις σωστές αξίες
που λόγω του νεαρού της ηλικίας τους
δεν μπορούν να  αντιληφθούν.
Δεν πρόκειται να μετανιώσω ούτε λεπτό  
τα χρόνια που ανάγκαζα και θα αναγκάζω
τα παιδιά μου να έρθουν μαζί μου στην εκκλησία.
babyradio.gr– Γεωργία Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου