Υπάρχει μια λάνθασμένη οπτική στην οποία, όποιος έχει ή αποκτά σωστή σχέση με τον Θεό, γιατρεύεται.
Αδιατάραχτη η βεβαιότητα ότι η υγεία αποτελεί ύψιστη αξία και ότι βασικό έργο της Εκκλησίας είναι η φροντιδα και αποκατάστασή της.
Η ¨επίσκεψη του Θεού¨ ταυτίζεται με την ίαση.
Σ αυτο το σημειο ας δουμε την¨οπτικη θεωρηση της υγειας ¨
Απ τον αγιο Πορφυριο.
Ο οποιος ήταν απίστευτα ασθενής και παρέμεινε ετσι μέχρι τέλους.
Πώς ομως ο όσιος, στέκονταν απέναντι στα θέματα υγείας
Κατ αρχάς, δεν αποθέωνε την υγεία αλλά την αγάπη.
Αυτή ήταν το μήνυμά του κι όχι οι θεραπείες καθαυτές. Έμεινε αθεράπευτος.. ενώ.. Προσευχόταν για τα τρέχοντα προβλήματα χιλιάδων ανθρώπων, άσχετα αν ταυτόχρονα θεωρούσε ότι εκβιάζουμε τον Θεό όταν του ζητάμε να μας απαλλάξει από τα προβλήματά μας . Ελεγε :
Να μην προσευχόμαστε για την υγεία μας.
Να μην ευχόμαστε να γίνωμε καλά, αλλά να γίνωμε καλοί.
Προφανώς η αποθέωση της υγείας παραβλέπει το γεγονός ότι η ζωή μας είναι ένας αέναος αγώνας μεταξύ φθοράς και ισορροπιας και όχι απλά μακροημέρευσης, και κοινωνικής επιτυχίας .
Οπως το αθεράπευτο του Οσίου δεν γίνεται ¨πηγή θεολογίας¨, έτσι και σε αφηγήσεις ιάσεων δεν χωρει μυστήριο , για το θαύμα, όπου η πίστη άνθισε , δίχως να αρθεί η αρρώστια.
Δεδομενης της παραφιλολογιας για μικροτσιπ ο αγιος Πορφύριος, πάσχισε σ όλη του τη ζωή να μπολιάσει τον κόσμο με αγάπη.
Ειχε τους γιατρους του, που τους ακουγε, σ ο,τι του ελεγαν, κι εφηρμοζε τις προτεινομενες θεραπειες.
Στο ζήτημα του Αντιχρίστου Επέμενε ότι : δεν επέρχεται σφράγισμα με τη χρήση αριθμών , συμβόλων, εγγράφων, ταυτοτητων αλλά ότι, αντιθέτως, σημασία έχει ποιον δέχεται η καρδιά του ανθρώπου ως αφέντη της.
Μακαρι να φωτισει ο Αγιος τους ανθρωπους, που αρνουνται την επιστημη, να ξεπερασουν τον υφαλο της ανοησιας των.
Χαιρετε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου