Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 20 Ιουλίου 2024

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

 Αν ποτέ έκανα παιδί, θα ήθελα να είναι κορίτσι - The Mamagers.gr

PUBLISHED ON 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για οι οικειοι χειροτεροι εχθροι

 

 
 
 
 
 
 
 
 

25 ταινίες για τη σχέση πατέρα και κόρης που πρέπει να δεις | Superdad

 

 


 

 

 

Το να είσαι πατέρας μιας κόρης είναι υπερηφάνεια για κάθε άντρα. 

Θα είμαι  στην καρδιά της, για πάντα.

Ειναι ενα ανεκτιμητο δωρο του Θεου, για καποιον που βιωνει μιαν αδιαφορη πραγματικοτητα.



ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΚΟΡΗ (Fathers and Daughters) trailer Full HD GR SUBS - YouTube



Σ ενα κορίτσι.. Δεν θα χρειαστεί να της διδάξω τίποτα. Αυτή  θα μου διδάξει όλα τα πράγματα, ξανά.

Πώς να ντυθώ, πώς να φάω, τι να πω, τι να μην πω. 

Η δεύτερη μαμά μου 

Θα με θεωρεί ήρωα της ακόμα και αν δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο, 

Πάντα θα καταλαβαίνει πότε θα της αρνηθώ κάτι.

Πάντα θα συγκρίνει τον άντρα της με εμένα..

Πάντα θα θέλει να της φέρομαι σαν την κουκλίτσα μου.

Θα πολεμήσει με τον κόσμο για μένα και αν κάποιος με βλάψει, δεν θα συγχωρήσει ποτέ αυτό το άτομο.

Μια κορη είναι άγγελος.

Γεννήθηκε με άνευ όρων Αγάπη  

Για πάντα.

 

 
 
 


 

 

 

alt

 

 

alt

 

 

 

 

 

alt

 

 

 

 

 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου