Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024

ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΣΤΗΣ

 .























Λένε ότι ο καιρός ειναι ο καλυτερος γιατρος.Θεραπευει τα παντα.

Ακομα λένε ότι όλα περνάνε και γυριζουμε στη ρουτινα.
Ο χρόνος παίρνει πολλά , νιότη,
ομορφια, δροσια, ξεγνοιασιά, μέρες μοναδικές και αξέχαστες..





Το βλεπω μέσα από τις ρυτίδες μου,
μέσα από τα χαμόγελα , απ τα δάκρυά μου, μέσα από εκείνο το βαθύ κενό που πνιγει την καρδιά μου.
Θελω να προσπαθήσω να αντισταθώ στον χρόνο ,αλλά ότι πονάει μέσα μου δεν θα περάσει θα παραμείνει σημάδι στην καρδιά, ουλή αγιατρεύτη
θα παραμείνει ή μεγαλύτερη επιθυμία μου, το αγαπημένο μου πρόσωπο
που χάθηκε νωρίς, ένα όνομα που δεν θα απαντηθεί, μια παρουσία που χανεται, κάποια πράγματα που τελειώνουν και μπορεί να περάσουν άλλα κι αν τελειώσουν δεν θα περάσουν ποτέ.




Η ζωή σου τελείωσε κι έφυγε, και έφυγες και εσύ .




Ο πόνος της απώλειας σου, δεν θα φύγει ποτέ,και τίποτα δεν θαναι όπως πριν





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου