Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ¨ΤΡΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ¨ΧΡΗΜΑΤΑ...ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ

 







Ο γεροντας Αρσένιος ο Σπηλαιώτης, διηγειται .

"Κάποιος, είχε τρεις φίλους.
Με τον πρώτο , κάθε ημέρα μιλουσε, εκανε παρεα και γενικα περνούσε καλά.
Είχε κι εναν δεύτερο, και με εκείνον περνούσε καλά. Όχι όπως με τον πρώτο,λιγότερο καλά. Είχε και τρίτο φίλο…
Αυτον τον έβλεπε κάπου-κάπου, αλλά πιό ψυχρά.
Κάποια στιγμή, ο ανθρωπος μας, κατηγορηθηκε γιά κάποιο αδικημα, αδικα και επρόκειτο να δικασθή γι’ αυτό.
Αμεσως τρέχει στον πρώτο φίλο του και του το λέει. Και εκεινος τού απαντά:
Φιλε μου,θα τοθελα πολυ να ερθω, αλλα οπως ξερεις εγώ δεν βγαίνω από το σπίτι μου.
Τοτε αυτός απελπισμένος πηγαίνει στο δεύτερο φίλο του και του ζητά βοήθεια.
Και αυτός απαντά:
Εγώ να ερθω μαζι σου , αλλά μέσα στο Δικαστηριο δεν μπαίνω. Οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

Ο μονος που του εμενε ηταν ο τρίτος φίλος , αλλά ντρεπονταν να του ζητήσει βοήθεια, αφού δεν είχε πολλα-πολλα μαζι του .

Τελικά πηγαίνει και με ντροπή και του λέει:
Φίλε μου εχω ενα σοβαρο Δικαστηρι, μπορείς να με βοηθήσεις;;.
Αυτός , αμέσως και με μεγάλη προθυμία, πηγε μαζι του και τον υπερασπίσθηκε γενναια, βοηθωντας τον να αποφύγει την καταδίκη.



Η παραπάνω ιστορία είναι παραβολή.
Οι τρείς φίλοι είναι:
Ο πρώτος φίλος είναι τα χρήματα, και όλα τα υλικά αγαθά του σπιτιού...
Ο δεύτερος φίλος είναι οι γονείς, τα αδέλφια και οι λοιποί συγγενείς. Και ο
Τρίτος φίλος είναι η ελεημοσύνη που κάνουμε.

Ετσι λοιπον, όταν έρχεται ο θάνατος και η κρίση..
Ο πρώτος φίλος δηλαδή τα χρήματα, έπιπλα…από το σπίτι δεν βγαίνουν.
Ο δεύτερος φίλος γονεις και ι συγγενείς, ίσα μέχρι το τάφο πηγαίνουν.

Ενώ ο τρίτος φίλος που ειναι η ελεημοσύνη πηγαίνει στον Χριστό και μας υπερασπιζεται!










Γέρων Αρσένιος ο Σπηλαιώτης (1886–1983)
Συνασκητής του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστού


Πηγη:
https://www.facebook.com/analogion/?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου