Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

H ΦΙΛΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΕΙ

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ

 

 

 


 

 


Ολοι εχουμε προβληματα.

Κυρια αίτια τους η φιλαυτία. 

Η αρρωστημένη αγάπη του εαυτού μας που δημιουργεί εκνευρισμό καχυποψία, λογισμούς  έμμονες ιδέες.  

Έχοντας τήν ελπίδα μου στόν Θεό  γίνομαι φίλος τού εαυτού μου, οι επιλογές  μου δέν στρέφονται εναντίον μου .

Δέν αντιμάχομαι τόν αδερφό μου καί δέν τόν κατηγορώ γιά τά δικά μου λάθη, γιά τά οποία πρέπει νά μετανοήσω καί ν αλλάξω άμεσα τήν συμπεριφορά μου. 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ

 

 

 

 

 

 

 

H ¨ορθόδοξη συγχρονικότητα¨  συντελείται όταν ο άνθρωπος κατορθώσει με βοήθεια να βρεί το κλειδί που οταν το ανακαλύψει τί θα μπορούσαν να του κάνουν τα απασφαλισμένα  ογκογονίδια .

Η Εκκλησια θεραπεύει  και ζωοποιει  την νεκρά   από την  αμαρτία ψυχή.  

Σ’ αυτό έγκειται η θεραπεία της  και σ’ αυτό συντελούν τα Μυστήρια και φυσικά η ασκητική  ζωή Tης .

 

 

Χαιρετε. 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για κοσμασερ εικονες

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου