Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

ΚΟΛΑΣΗ..ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ..¨ΜΗ ΕΙΝΑΙ¨

 







Ο Άγιος Αθανάσιος, στο μεγάλο κλασσικό του έργο Λόγος περί της ενανθρωπίσεως του Λόγου και της δια σώματος προς ημάς επιφάνειας Αυτού, βλέπει την αμαρτία, και συνεπώς την Κόλαση, σαν μια κίνηση προς το μη είναι.

 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για πόλη του Όουκ Ρίτζ κολαση

 

 

 

 

 

 

Η σύμπασα κτίση, σημειώνει, δημιουργήθηκε εκ του μηδενός.Έτσι, όσο κινείται  απομακρυνόμενη από τον Θεό, κινείται  απομακρυνόμενη από το δώρο  της ύπαρξης,  προς την αρχική   της κατάσταση, δηλαδή την  

μη   ύ π α ρ ξ η .  Ο Θεός είναι αγαθός, και δεν φείδεται το δώρο της ύπαρξης σε τίποτα. Έτσι, το περισσότερο που θα μπορέσει η κτίση να κάνει είναι να κινηθεί προς την μη ύπαρξη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν μπορεί να κάνει τον εαυτό της να μην υπάρχει. Αυτό είναι πέρα από τις δυνάμεις της 

Η Κόλαση Δεν Είναι Κάτι Το Φανταστικό,ή ένα λαϊκό παραμύθι, και βεβαίως δεν είναι κανένα από αυτά. Αλλά με Ορθόδοξους όρους

Η Κόλαση Είναι Μια Μνημειώδης Κατάσταση Πλάνης, διότι κατά την Ορθόδοξη αντίληψη, 

το πυρ της Κολάσεως δεν είναι υλικό πυρ.

Αυτό είναι κάτι το οποίο έχει αποσαφηνιστεί αρκετά σταθερά στην Ορθόδοξη θεολογία

Και Γαρ Ο Θεός Ημών Πυρ Καταναλίσκον.

Γι αυτούς που αγαπούν τον Θεό, η φωτιά Του είναι φως και ζ ω ή ,  εξαγνισμός, και κάθε τι το αγαθό.

Για αυτούς που μισούν τον Θεό, η φωτιά Του είναι μαρτύριο, παρ’ ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά Αγάπη. Βρίσκουν την αγάπη Του, το φώς Του, μαρτύριο.

Αυτά δεν είναι απλώς ζητήματα περί της μετά θάνατον ζωής. Είναι πολύ σχετικά και με την παρούσα ζωή.

Ο Χριστός , έδωσε, τον ορισμό της Κόλασης.Στο Κατά Ιωάννην 3:19 – Μόλις Τρεις Στίχους 

Αύτη Δε Εστιν Η Κρίσις, Ότι Το Φως Ελήλυθεν Εις Τον Κόσμον, Και Ηγάπησαν Οι Άνθρωποι Μάλλον Το Σκότος ή Το Φως· Ην Γαρ Πονηρά Αυτών Τα Έργα.

Αυτό το βλεπουμε στις ζωές των κατοίκων  της Ιερουσαλήμ, όταν ο Χριστός έρχεται στους δικούς Του ανθρώπους. Κάποιοι τον δέχονται ως Κύριο και Μεσσία, μερικοί μάλιστα κατορθώνουν να σταθούν δίπλα στον Σταυρό Του και να Του είναι πιστοί.Ένας, -ληστής- Τον ομολογεί και κερδίζει τον Παράδεισο μέσα σε μια στιγμή.

Αλλά για πολλούς άλλους, ακόμα και για τους αυτοαποκαλούμενους θρησκευόμενους  και μόνο η παρουσία του Χριστού είναι κάτι που τους κάνει, όχι μόνο να θέλουν να κάνουν κακό, τους κάνει να επιθυμούν να δολοφονήσουν, τόσο ώστε να φωνάξουν Σταύρωσον Αυτόν Αυτό το είπαν στο φώς, οπότε λοιπόν αυτό αποτελεί καταδίκη,Πως Φως Ήρθε Στον Κόσμο Και Οι Άνθρωποι Προτίμησαν Το Σκοτάδι Παρά Το Φως, Διότι Τα Έργα Τους Ήταν Πονηρά.

Είναι κρίσιμης σημασίας για εμάς να καταλάβουμε πως:

Η Ύπαρξη η Πραγματικότητα, η Ζωή,η  Καλοσύνη,η Ομορφιά,η Ευτυχία,η Αλήθεια 

Όλα Αυτά Είναι Συνώνυμα Με Την Πραγματικότητα , Όπως Αυτή Μας Χαρίζεται Από Το Θεό.

Πολλά από τα πράγματα που βιώνουμε στην παρούσα ¨χαλασμένη κατάσταση¨ ,πολλά από τα πράγματα που περιγράφουμε με λέξεις, όπως η ύπαρξη,η πραγματικότητα, η ζωή, η καλοσύνη ,η ομορφιά, η ευτυχία,   η αλήθεια,  είναι μόνο σχετικά  

Έτσι λοιπόν, είναι τραγικό, πως στον κόσμο μας πολλοί ζουν σε κάποια κατάσταση πλάνης. Οι περισσότεροι από μας, ζουν σε κάποια κατάσταση πλάνης.

Μακάριοι Οι Καθαροί Τη Καρδία, Ότι Αυτοί Τον Θεόν Όψονται

Όλος Ο Σκοπός Της Διακονίας Μας Και Της Ζωής Μας Σαν Χριστιανοί Είναι Να Κινηθούμε  Από Τέτοιο Σκότος Προς Το Φως Του Χριστού.

 

Είναι η Κόλαση πραγματική; 

Μόνο για όσους προτιμούν να βλέπουν το φως του Θεού ως σκότος.

Είναι ο Παράδεισος πραγματικός;

Ναι, πράγματι, και όλα τα άλλα είναι πραγματικά, μόνο στον βαθμό που σχετίζονται με εκείνη την πραγματικότητα.

Ο Θεός να μας χαριτώσει να προχωράμε προς το φως. Δόξα τω Θεώ.








του Πατρός Στεφάνου Φρήμαν


Ο Πατήρ Στέφανος είναι ιερέας στην εκκλησία της Αγίας Άννας της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Αμερική (OCA) στο Όουκ Ριτζ του Τενεσσί.

Το ιστολόγιό του Glory to God for all Things Δόξω τω Θεώ πάντων ένεκεν γρήγορα έγινε μία από τις πιο αναγνωσμένες Ορθόδοξες ιστοσελίδες στον παγκόσμιο ιστό, συχνά δε μεταφράζεται στα Ρουμάνικα, τα Γαλλικά και τα Σέρβικα από ενθουσιώδεις αναγνώστες








πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου