Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 9 Μαΐου 2023

ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΨΑΛΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ

 



 

 

Ψαλμός 4ος,3

 

- Υο νθρώπων, ως πότε βαρυκάρδιοι; να τι γαπτε ματαιότητα κα ζητετε ψεδος;

 

Ψαλμός 11ος, 6

 

- ’Απ τς ταλαιπωρίας τν πτωχν κα π το στεναγμο τν πενήτων, νν ναστήσομαι, λέγει Κύριος· θήσομαι ν σωτηρί, παῤῥησιάσομαι ν ατ.

 

Ψαλμός 13ος,1

 

- Είπεν φρων ν καρδίᾳ ατο, οκ στι Θες. 

 

Ψαλμός 14ος,5

 

- Ο μνύων τ πλησίον ατοκαοκ θετν· τὸ ἀργύριον ατοοκ δωκεν πτόκκαδρα π᾿ἀθοις οκ λαβεν.

 

Ψαλμός 33ος,11

 

- Πλούσιοι πτώχευσαν κα πείνασαν, ο δ κζητοντες τν Κύριον οκ λαττωθήσονται παντς γαθο

 

Ψαλμός 34ος,1

 

- Δίκασον, Κριε, τος δικοντς με, πολμησον τος πολεμοντς με.

 

Ψαλμός 35ος,9

 

- ‘Ότι παρ σο πηγ ζως, ν τ φωτί σου ψόμεθα φς.

 

Ψαλμός 36ος, 30

 

- Στόμα δικαίου μελετήσει σοφίαν, κα γλσσα ατο λαλήσει κρίσιν.

 

 

 

Ψαλμός 37ος,2

 

- Κύριε, μ τ θυμ σου λέγξς με, μηδ τ ργ σου παιδεύσς με.

 

Ψαλμός 37ος,22,23

 

- Μ γκαταλίπς με, Κύριε· Θεός μου, μ ποστς π᾿ἐμο· πρόσχες ες τν βοήθειάν μου, Κύριε τς σωτηρίας μου.

 

Ψαλμός 40ος,1

 

- Μακάριος συνιν π πτωχν κα πένητα· ν μέρ πονηρ ύσεται ατν Κύριος.

 

Ψαλμός 48ος,3

 

- Τ στόμα μου λαλήσει σοφίαν κα μελέτη τς καρδίας μου σύνεσιν.

 






Ψαλμός 53ος,1

 

- Θες, ν τ νόματί σου σσόν με κα ν τ δυνάμει σου κρνόν με.

 

Ψαλμός 59ος,12

 

- Έν τ Θε ποιήσωμεν δύναμιν, κα ατς ξουδενώσει τος θλίβοντας μς.

 

Ψαλμός 64ος,5

 

- Έπάκουσον μν, Θεός, σωτρ μν, λπς πάντων τν περάτων τς γς κα τν ν θαλάσσ μακράν.

 

Ψαλμός 70ος,4

 

- ‘Ο Θεός μου, ῥῦσαί με κ χειρς μαρτωλο, κ χειρς παρανομοντος κα δικοντος.

 

 

 

 

Ψαλμός 71ος,12,13

 

- Ότι ἐῤῥύσατο πτωχν κδυνάστου κα πένητα, οχ πρχε βοηθός.Φείσεται πτωχο κα πένητος κα ψυχς πενήτων σώσει.

 

Ψαλμός 75ος,1

 

- Γνωστς ν τ ουδαί Θεός, ν τ σραλ μέγα τ νομα ατο.

 

Ψαλμός 85ος,7

 

-  Έν μέρ θλίψεώς μου κέκραξα πρς σέ, τι πήκουσάς μου.

 

Ψαλμός 85ος,11

 

- Όδήγησόν με, Κύριε, ν τ δ σου, κα πορεύσομαι ν τ ληθεί σου· εφρανθήτω καρδία μου το φοβεσθαι τ νομά σου.

 

Ψαλμός 102ος,15,16

 

- Άνθρωπος, σε χόρτος α μέραι ατο· σε νθος το γρο, οτως ξανθήσει· τι πνεμα διλθεν ν ατ, κα οχ πάρξει κα οκ πιγνώσεται τι τν τόπον ατο.

 

Ψαλμός 105ος,3

 

- Μακάριοι ο φυλάσσοντες κρίσιν κα ποιοντες δικαιοσύνην ν παντ καιρ.

 

Ψαλμός 110ος,10

 

- Άρχ σοφίας φόβος Κυρίου, σύνεσις δ γαθ πσι τος ποιοσιν ατήν. ανεσις ατο μένει ες τν αἰῶνα το αἰῶνος.

 

Ψαλμός 115ος,3

 

- Τί νταποδώσω τ Κυρί περ πάντων, ν νταπέδωκ έμοι;

 

 

 

 

Ψαλμός 117ος,6

 

- Κύριος μο βοηθός, κα ο φοβηθήσομαι τί ποιήσει μοι νθρωπος.

 

Ψαλμός 139ος,1

 

- ξελο με, Κύριε, ξ νθρώπου πονηρο, π νδρς δίκου ῥῦσαί με.

 

Ψαλμός 143ος,4

 

- Άνθρωπος ματαιότητι μοιώθη, α μέραι ατο σε σκι παράγουσι.

 

 

 


 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου