Η θεια Λειτουργία ειναι¨Συνοδος ουρανου και γης¨.Χωρος Πνευματικης Εμπειριας Της Ακτιστου Χαριτος του Θεου,εν τω προσωπω Ιησου Χριστου.
Ειναι το κεντρο της Εκκλησιαστικης Ζωης για όσους καθαιρονται, φωτιζονται και θεουνται, για οσους μετεχουν της χαριτος του Θεου, κατά διαφορους βαθμους.
Η θεια Λειτουργια, δεν ειναι ένα μεμονωμένο γεγονος, κατι το στατικο και μηχανικο αλλα ¨μετοχη¨ του ανθρωπου στη δοξα του Θεου και συνδεεται με την Αγια Γραφη, το κηρυγμα, και την προσευχή.
Αυτό φαινεται στο θαυμα του πολλαπλασιασμου των πέντε αρτων,που είναι προτυπωση της θειας ευχαριστιας.Ο Χριστος βρισκοταν στην ερημο, τον ακολουθουσαν οι οχλοι.
Θεραπευε τους αρρωστους τους διδασκε.Ελεγε σ αυτους για τη βασιλεια του Θεού Ευλογησε τους πεντε αρτους, και τους δυο ιχθεις. Παρεμεινε Ο Ιδιος στο Ορος κατ ιδιαν προσευξασθε και αργοτερα βαδισε πανω στα κύματα.
Αλλα και ο Πετρος, με εντολη Του,περπατησε πανω στο νερό ελθειν προς τον Ιησουν Ο Οποιος, στο τελος, ανεβηκε στο πλοιο οποτε εκοπασε ο ανεμος και οι μαθητες Ομολογησαν Ότι Είναι Αληθως Θεου Υιος.
Αυτό το περιστατικο δειχνει την εσωτερικη σχεση που υπάρχει μεταξυ του Λογου για τη βασιλεια του Θεου της Προσευχης της Θειας ευχαριστιας της υπέρβασης ολων των πειρασμων και δυσκολιων, και της ομολογιας της θεοτητος του Χριστου.
Η ¨αναζητηση¨ του Χριστου στην ερημο. Η ¨Ακροαση¨Του Λόγου Του Θεου. Η ¨Θεραπεια¨Των Ασθενων προηγουνται της Θειας Ευχαριστιας και ακολουθει.
Η Προσευχη. Η Υπέρβαση Των Δυσκολιων Της Ζωης Εν Χριστω και Η Ομολογια Ότι Ο Χριστος Είναι Ο Αληθινος Θεός.
Ο Χριστος Προσευχεται Διδασκει Τελει Το Μυστηριον Της Θειας Ευχαριστιας, Θαυματουργει. Και ο επισκοπος εις τυπον και τοπον της παρουσιας του Χριστου είναι Προεστως Της Ευχαριστιακης Συναξεως, Προσευχεται Ως Ασκητης Διδάσκει Ως Προφητης ¨θαυματουργει¨ και όλα αυτά γινονται Εν Ονοματι Του Ιησου Χριστου.
Δεν υπάρχει¨αυτονομηση¨ των χαρισματων της πνευματικης ζωής και δεν μπορει η θεια ευχαριστια Να Ξεχωρισθει απ την προσευχη το κηρυγμα την ασκητικη ζωη την ομολογια της θεοτητος του Χριστου.
Ετσι η θεια λειτουργια η θεια κοινωνια δεν είναι μια απλή θρησκευτικη τελετη, αλλα μετοχη του Φωτοςτου Θεού.Αυτο προυποθετει μεθεξη του φωτος.Και οσοι ¨ζουν¨ μ αυτή την πραγματικοτητα εχουν κοινωνια μεταξυ τους και καθαριζονται από κάθε αμαρτια
¨επιλεγόμενα¨του βιβλίου του Μητροπολίτου Ναυπακτου ¨Συνοδος Ουρανου και Γης¨εκδοσεις ιερας Μονης Γενεθλιου Θεοτοκου¨Πελαγια¨
http://www.pelagia.org/index.php
τηλ.22610 35135
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου