Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ..ΠΟΥ ΤΡΟΜΑΖΕΙ..



 


σ.σ. Το κειμενο γραφτηκε το 2012.Μολις που νοιωθαμε στο πετσι μας την κριση που αρχιζε Οι εφοριες, αυτο που λεμε κολαση…Να που η κριση, τουλαχιστον αυτο το εξαφανισε Σημερα ολα γινονται ηλεκτρονικα κι απ το σπιτι του ο καθενας,εκτος απ το φτωχο Γιαννακη που αρνειται πεισματικα την τεχνολογια σε καθε μορφη της,Τί εγραφα πριν 6 χρονια.
Σήμερα το πρωϊ πήγα στην εφορία μου για μια υπόθεση ρουτίνας, διάρκειας 2-4 λεπτών.
Υπήρχαν πριν απο εμένα 67 άνθρωποι.Χρειάστηκε να περιμένω 4 ώρες και 10 λεπτά, για μια υπόθεση των 4 λεπτών.Αυτό που εισέπραξα απ τον κόσμο γύρω μου, ήταν απίστευτη οργή για το πασοκ των Παπανδρέου..Ανάθεμα σε νεκρούς και ζώντες για την κατάντια της χώρας.
Δεν λέω οτι είχαν απόλυτο δίκηο, όμως ειλικρινά φοβήθηκα, γιατι κάπου στα σκοτεινά βλέμματα γύρω μου, διέκρινα το αυγό του φιδιού να αργοσαλεύει.
Δυνατά κι όχι ψιθυριστά , ηλικιωμένοι συνάνθρωποι αλλά και νέα παιδιά μιλούσαν για τις επιλογές τους στις εκλογές που μας έρχονται,και την τιμωρία που επεφύλασσαν με τη ψήφο τους στους κακούς πολιτικούς,Σαν αστραπή πέρασε απ το μυαλό μου η Γερμανια του 1936 και ρίγησα.




Αφού τέλειωσα την υποχρέωση μου πρός το φαύλο,ποιός ξέρει, κράτος, πίσω στο σπίτι, ανάμεσα στα ηλεκτρονικά μηνύματα, ο καλός μου φίλος, γνωστός σας πλέον, ο Λευτέρης μου έστειλε το φιλμάκι που θα απολαύσετε αμέσως μετά,Δεν έχει σημασία η προϊστορία του Η εποχή που αποτυπώνει είναι αυτό που σε ανατριχιάζει Καλό απόγευμα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου